پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

ممنون بابک که همیشه چرندیات منو می خونه

خوب این آقای جمشید هم که جدید اضافه شده

اول یه چیزی رو مشخص کنم

ارزو با رویا خیلی فرق داره

رویا حتما یه روزی عملی می شه ولی آرزو ممکن همیشه یه آزرو بمونه

بابک ازادی صلح آرامش و عشق می خواد فکر کنم که این یه آرزویه

ولی امیدوارم که عملی بشه

آقای جمشید یه چیزی شبیه من می خواد

آره چرا نشه اگه آدم بخواد می تونه

رویای دوباره

        دیشب دوباره پا برهنه و بی اجازه وارد خوابم شدی

                        دیشب باز میان رویاهایم غافلگیرت شدم

   دیشب باز میان خواب و رویا سرمست از حظورت شدم

                                                                 دیشب باز ...

     کاش می توانستم ملغمه ی واژه های درون ذهنم را

                           برای گفتن «رویای دوباره»مرتب کنم.

تولد وبلاگم مبارک

آییییییییییییییییییییییییییییی

بالاخره وبلاگم درست شد

خوب طبق عادت پست اول رو خالی می زارم