پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

یادمه آقای رییس جمهور قبل از اینکه به این پست والا دست پیدا کنن می گفتن این تهاجم فرهنگی با گرفتن جوونای مردم از تو خیابون و بردنشون به منکرات حل نمی شه اینا بر می گرده به فقری که ما در جامعه داریم و ....

امروز که برای خرید رفته بودم بیرون دیدم که یک ماشین حمل اراذل و اوباش (البته به نظر بعضی ها این کله آناناسی ها اراذل هستند) سر چهارراه وایستاده بود و عده ای از آبجی کماندو ها و برادران غیور بسیجی با باتوم های معروف خود در تمام منطقه رژه می دادن و البته امشب هیچ خبری از کله آناناسی ها نبود ــ چون بالاخره اونا هم درس و مشق دارن دیگه تازه حالا که نمی تونن بیان سر این چهارراه خوب می رن سر یه چهارراه دیگه ـ خلاصه کنم که این همه مامور سر یه چهارراه بود اونوقت موقع برگشتن به خونه دم در خونمون یه موتوریه آشغال کثافت لاشی ...

(خودتون می دونین اصولا موتوری ها چه تفریحی دارن) حیف که دور شد نتونستم حالیش کنم وگرنه تا آرنج دستم متبرکش می کردم.

منظورم از این همه ـ چرت و پرت چرند و پرند خزئبل حرس دل هر چی دلتون خواست بگین ـ این بود که به جای گیر دادن به این کله آناناسی های الاف یه کار مفید بکنین حداقل ۴ تا مامور هم ت وکوچه ها بذارین ...

به کسی بر نمی خوره

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد نورعلی 1386/02/05 ساعت 12:27 ق.ظ http://utv.blogsky.com

تو هر ده تا کوچه هم قرار بشه مامور بزارن ...تهران به این گل و گشادی ... احتمالاْ سه چهارتا لشکر نیاز باشه .
.
.
خانه از پای بست ویران است
خواجه در نقش بند ایوان است

...شب خوش

البته من مشهد زندگی می کنم

بابک 1386/02/05 ساعت 04:04 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com/

درود...
ببین این چیزارو می گی منم نمی تونم چیزی بگم.چون فعلا کار دارم... من از روز اول به همه گفتم دوستانی که طرفدار یکی هستید. همتون باید جواب پس بدین...
شاد و پیروز باشی

درووووووووووووووووووود
الهی هاپو بخوره اون بی وجدان ها رو
عزیزم شما مشهد زندگی می کنی خبر از شیراز نداری
تو همین چند هفته
۲۴ مورد چاقو خوردگی توسط موتو ری ها داشتیم
که فقط به خانم ها چاقو می زنن
اسمشون رو گذاشتن خرابکار
ولی حتی یه اعلام کوچولو هم نکردن که بابا مردم بد بخت مراقب خودتون باشید
راستی عزیز مشهد هستی سلام ما رو هم به امام رضا برسون
بدروووووووووووووووووود

حتما گلم

eaet 1386/02/08 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.eaet.persianblog.com

سلام
اگه رئیس جمهور شی حتمن من یکی بهت رای میدم. البته من از این کله اناناسی ها زیاد خوشم نمی اد!!

باشه تو به من رای بده منم همه ی کله آناناسی هارو از تو خیابون جمع می کنم D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد