پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله

سلام دوستان انقلابی و ضد انقلابی من احوالاتتون چطوره ؟

دهه ی فجر بر شما فجر آفرینان مبارک

واقعا دور از شوخی یادش بخیر سال های ابتدایی دهه ی فجر چه ذوقی می کردیم همه جارو شرشره می بستیم . تیارت بازی می کردیم گروه سرود تشکیل می دادیم ایناش که خیلی کیف می داد نمی داد؟

من این حکومت جمهوری مثلا اسلامی رو قبول ندارم چون هیچیش اسلامی نیس ولی حاضرم نیستم تو حکومتی زندگی کنم که شاهش یه سرباز بی هویت و بی اصل و نصب و بی سواد باشه .تورو خدا شما هم الکی نگین آره خاک تو سر این نسل قدیم با این ۹۸٪ رای آری شون اون بدبخت ها به امید یه زندگیه بهتر رای دادن -هرچند بازم می گم این حکومت به ظاهر اسلامی شرف داره به اون حکومتی که داشت ما رو زیر یوق بیگانه می برد-

حالا می گین شعار می ده شعر می گه خوب بگین من واسه خودتون میگم میخوام روشنتون کنم

که اون بلایی که نسل قبل با یه بار رای دادن سر خودشو ما آورد شما با هر ۴سال رای دادن سر خودتون و نسل بعد میارین پارسیان از خواب ناز وخزین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد