پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

در آرزوی ازدواج یا...

 

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا....

عروس داماد و ببوس

حالا دست دست دست داماد مرخص

آااااااااااااااااااااا بیا

همونطور که در مقدمه هم خدمتتون عارض شدم فردا شب مجلس بزمی برای رسیدن دو کفتر عاشق در یک مکانی برگزار می شود. که چه شود مجلس فردا، الله اعلم

عرضم به حظور انور منور منیرالچهرتون که چندی پیش دایی محترمه و مکرمه ی اینجانب تل زد خونمون که آخ دایی من چقدر تورو دوست دارم حالا که دوست دارم بیا این وسایل عروس رو ببر خونه واسش جعبه ی قشنگ  درست کن.(ما تو مشهد رسم داریم واسه عروس یه مقدار خرید می کنیم -که خوشحال باشه داره می ره خونه بدبختی- البته معنی دقیقش این نیس ولی چیزی که من فهمیدم این بود) خلاصه ما هم که زود خر می شیم تو رودربایستی هم مقرر شدیم این شد که قبول انجام کردیم و آخرش بلا نسبت دور از جون به شکر خوری افتادیم. آخه می دونین که من خوب دیگه شاغلم و بخشی از بار وظایف سنگین ملت بر دوش من هست ولی خوب چه کنم که به خانواده هم تعلق دارم. سه شبانه روز بدون وقفه کار کردیم که البته جا داره در همینجا از دختر خاله ی عزیزم که با رقصیدن جلوی من در حالی که من از شدت nervous و panic در پوست خود نمی گنجیدم و همچنین خواهر عزیزم که مثلا شام درست می کرد ولی در واقع فقط راه می رفت و با سخنانش ما رو مستفیذ (مستفیظ – مستفیض شایدم مصتفیذ و ...) میکرد کمال تشکر رو ابراز بدارم که واقعا به من روحیه می دادن برای انجام کارم .

پ . ن . امیدوارم که بهرحال عروس خانوم خوششون بیاد و این دو کفتر عاشق زندگی خوبی رو با هم شروع کنن. منم برم vegetable cracker  بخورم .

 

...

.......................

..................................

.............

...............................

.........................................................................

......................

لطفا کامنت یادتون نره!

نقد و بررسی مجموعه های جذاب ماه رمضان

سلام دوستان عزیز خودم . امیدوارم که حالتان خوب باشد و اینها...

امروز جلسه ی نقد و بررسی مجوعه های بسیار زیبا و جذاب تلویزیونی در ماه رمضان را با هم داریم اما قبل از همه این ۴ روز تعطیلی مفت را به همه ی عزیزان علاف و غیره و ذالک را میمون و مبارک می دارم.

امیدوارم این ۴روز کسایی که مثل من کمبود خواب صبحگاهی. ظهر گاهی بعد از ظهر گاهی عصرگاهی .شبگاهی. نیمه شبگاهی و ... دارند بهره کامل را ببرند.

هرکی هم که رفت مسافرت جای منو خالی کنه

و اما سریال های جذاب که از آن جمله می توان به آخرین کناه اشاره کرد. که بسی سریال آموزنده ای بود. مخصوصا قسمت آخر که ما بالاخره نفهمیدیم این آخرین گناه چی بود. ولی فهمیدیم که خلاف کارهای ما خیلی کار درستن و خودشون به حساب خودشون می رسن و پلیس ما به راحتی و با چند ساعت تاخیر سر صحنه می رسه تا اونا دیالوگاشونو بگن و همدیگر تیر بارون کننو بعد حاج عمو ظاهر می شه و وسط فیلم دینی درس می ده و بعد آقای پلیس مهربان میگرنی منطقی حرف می زنه و آخرشم که اول گفتم آدم بدها همو می کشن آدم خوبا هم که می رن خونشون.

باقیه سریال ها هم که دیگه باشه یه وقته دیگه .اول این نقد و رو حضم کنین و سوالهاتونو بپرسین تا باقیش.

الانم دیگه خستم برم بچتم