پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

حالم بده حالم بده

امروز اصلا حوصله ندارم حسابی حالم گرفته شده فقط می گم روزتون مبارک جوون های از تو پوسیده شده ی مملکت عزیزمون ؛ایران؛

Daily Mal malیا همون Mali express

 

سلام تو روزنامه ی زرد امروز خبری از بخش سیاسی نیست که این روزها از لطف و کرم دولت محترم همه رو به فنا دادن

اما در بخش حوادث بهتون پیشنهاد می کنم که سایت www.tarsiran.co.sr رو حتما ببینید.و حتما قبلش شام هم خورده باشین چون تاثیرش به مراتب بیشتره

و در بخش هنری می تونم بهتون این مژده رو بدم که آخر این ترم باز من اجرا دارم و البته یه عده با توفیق اجباری مستفیظ می شوند.

اما بیشترین اخبار امشب اختصاص دارد به حیاط وحش

ابتدا اگه گفتین چرا رنگ فلامینگو ها صورتیه؟ نمی دونین خودم می دونم بهتون بگم؟چون همه ی غذاهایی که می خورن صورتیه مثل میگو(جالبه نه؟)

تازه می دونستین جوجه تیغی با خارپشت فرق داره خار پشت اونیه که تیغ های بلندی داره و در دفاع از حقوق شخصیش اونارو به سمت دشمن پرتاب می کنه(همچون موشک شهاب 3)

ولی جوجه تیغی اون کوچولوهای نازنازی هستن که مدام بینیشون رو تکون می دن و رو زمین دنبال غذا می گردن.

و اما پدیده بعدی حیوانی همچو شتر گاو پلنگ معروف خودمون که البته اسمش آکووی یا آکوا یا یه همچین چیزی بود دو تا شاخ کوچیک رو سرش داره  پاهاش مثل گوره خر راه راه و ما بقیش شبیه غزال و آهو بود (خدایی پدیده ایه واسه خودش)

و اما تاپیه های مالی که شبیه مورچه خوارن با یه خرطوم کوچیک و بدن سفید و سیاه و اینکه از گربه سانان هستن به خاطر دندون های تیزشون و نکته ی خیلی جالب اینکه اونا همه چیرو سیاه و سفید می بینن و اگه یه چیز سیاه سفید جلوشون باشه اصلا ممکنه که نبیننش.

خوب اطلاعات عمومی تون کلی زیاد شد خواهش می کنم قابلی نداشت .