پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

می خوام بدونم چه فرقی بین محرم امسال با سال های قبل بود که به قول برادران دینی پرشور حال نبود.

یادم میاد که سال های قبل که محرم همزمان با عید نوروز بود حتی از ملودی باستانی نوروز هم خبری نبود .

اما امسال که متاسفانه با ایام ال... دهه ی فجر تداخل پیدا کرد همون ده روز اول هم به زور مراسم و آیین خاصش برگذار شد .

اینو می خوام بگم که ما نفهمیدیم بالاخره امام حسین مهمتره یا انقلاب باشکوه و فرحبخش خودمون . البته خودم جایگاه هرکدوم رو می دونم ولی می خوام بدونم پس چرا سال های قبل که مراسم آیینی نوروز را به حرمت امام حسین برگذار نکردیم ، امسال حرمت شکنی کردیم؟

پ.ن.۱

آخرش هیشکی نیومد date ما بشه طفلکی من 

پ.ن.۲

ما کشف کردیم که بعضی ها غیابا چرندیات ما را مطالعه می کنند خوب نترس کامنت بده بابا

نیازمندیم

به یک عدد date خوشتیپ خوشگل پولدار با مزه ۴ سوییچه نیازمندیم

لطفا در صورت داشتن چنین مهارتهایی با این وبلاگ تماس بگیرید

(صواب داره ولنتاین هم نزدیکه خدا خیر دنیا و آخرت به شما عطا کند)

آقای رئیس جمهور

 

اخیرا چیزهایی می شنویم که از همه ی ابداعات رئیس جمهور محبوب عجیب تر و متعجب انگیز تر بوده.

_در واقع هر دفعه از دفعه ی پیش بیشتر سورپرایز می شیم _ از همه بیشتر اخباری بود راجع به یکی از جلسات مجلس و اعتراض یکی از نمایندگان به گرون شدن گوجه فرنگی که خطاب به رئیس جمهور می گه: چرا قیمت گوجه فرنگی باید کیلویی 3000 تومان بشه و رئیس جمهور با اون لبخند ملیحانه ی همیشگی و طبع شوخشون می گن: خوب بیاین از میدون بار جای خونه ما بخرین 1200 تومان .

_ حالا ما که تو خط قیمت گوجه فرنگی نیستیم ولی اینقدر می دونیم که حتی تو خود تهرون هم رفتن از یه گوشه ی شهر به اون گوشه چه مکافاتی داره چه برسه به کسانی که خارج از پایتخت زندگی می کنن، فکر می کنم رئیس جمهور به این بخش از قضیه توجه نکردن وگرنه حتما راه حل بهتری پیشنهاد می دادن_

بهرحال اگر این مطلب واقعا درست باشه من خیلی خیلی واسه ملت شریف ایران متاسفم چون شوخی قشنگی نیست ،من که خوشم نمی یاد کسی مسخره ام کنه حالا هرکی می خواد باشه!

مطلب بعدی که صحت و سقم اون بیشتر مورد تایید بوده سد سیوند _نکبت_ می باشد که هم اکنون ساخته شده و  در مرحله بهره برداریه یعنی آبگیری سد و نتیجه ی تلخ اون چیزی جز از دست دادن تمدن چندین هزار ساله ما و تاریخ ایران باستان عزیزمون نخواهد بود_ سرنوشتی به تلخی آتلانتیس_.

چرا حالا که ما اینه همه پیشرفت علمی داریم باید این اتفاقات عجیب واسمون بیافته ؟

از نردبون علم داریم دو تا یکی بالا می ریم ومثل اینکه پله های این نردبون تاریخ تمدن ماست که زیر پا گذاشتیم تا به اوج برسیم، ولی به چه قیمتی _ البته این دو تا بهم ربطی نداره فقط خواستم به هر دو رو ذکر کنم هم ترقی و هم پسرفت کنار هم خیلی عجیبه_

یکمی فکر کنید.... وجود ما از همین تمدن شکل گرفته که زمانی تمام دنیا حسرتشو می خوردن همین الان هم همه ی دنیا به ایران ما قبطه می خورن ولی خوب خودمون قدر خودمون رو نمی دونیم .

آقای رئیس جمهور شما نماینده ایران ما هستین پس چرا دارین هم وطن هاتون رو نا امید می کنین؟ حداقل همون کسایی رو که به شما رای دادن این جوری از خودتون نرنجونین _ می دونم که آخرتتون واستون مهمه_

 

پ . ن .

من قصد نصیحت ندارم و می دونم که اصلا عددی هم حساب نمی شم، با دولت هم قصد در افتادن ندارم ولی دلم واسه خودمون می سوزه واسه ایرانمون که خودمون داریم با دستای خودمون تباهش می کنم _ روی صحبت با همه ی مردمه_

                                                                                                                   والسلام

 

من یه عالمه حرف دارم که بگم ولی هیچی نمی گم یعنی به تو نمی گم . اصلا به تو چه. کی از تو نظر خواست؟

...................................................................................................................................................................................                                                ...........................................................                                             .........................

مرده شور ریخته شو ببرن عوضی به تو میگن انسان؟ خجالت نمی کشی خودتو قاطی نسل بشر کردی؟

مایه ی فساد، مایه ی بدبختی آرزو می کنم بدترین عذاب ها تو این ، نه تو این دنیا واسه تو کمه، تو اون دنیا سرت بیاد. آرزو می کنم بدبخت ترین ، مفلوک ترین، بیچاره ترین ، مفلس ترین و ............. تا ترین دیگه از این بدتر سرت بیاد

آشغال...   .