پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

اول از همه انتخاب جناب آقای قلعه نویی بعنوان سرمربی تیم ملی را به همهی برو بکس با صفا و بی صفای فوتبال تبریک و تسلیت می گم.

اگه امسال به جام جهانی رسیدیم سال دیگه تا دم درش هم راهمون نمی دن.

دوم اینکه دیروز انگشتم رفت لای پنجره اوف شد. تقریبا یه ربع ساعت دور اتاق چرخیدمو بالا پایین رفتم تا بهتر شد .در همون اثنایی که داشتم انگشتمو ناز میکردمو دلداریش می دادم . دادادشم تو حیاط نزدیک بود بیافته و دوچرخه اش هم روش (واویلا مردم چقدر حسودن ) آخه چرا چشم دیدن مارو ندارن.

سوم روز مادر (که گذشت) و هفته ی زن را به خودم و همه ی بانوان و نیز زی زی زادگان محترم تبریک و شادباش می گم .

همانطور که همه می دانید بهشت زیر پای مادران است . (خوب البته ما که هرچی کف پای مامانمون رو نگا کردیم چیزی پیدا نکردیم . ناقلا حتما یه جا قایمش کرده.) خوب البته تا کلیدشو پیدا نکنیم خودش فایده نداره، پس همین جا از تمام عزیزان  درخواست همکاری می کنم . و پیشاپیش موجبات تشکر و قدردانی خودم رو خدمتتون اعلام می دارم.

واسلام

جام هجدهم

خدایی دیدم حالا که همه چند خطی بیان کردن نامردی منم ننویسممردم چی میگن/

خلاصه اش اینکه جام هجدهم به همه ی متعجباتش به پایان رسید .گرچه من به شدت طرفدار ایتالیا بودم ولی حق زیدان نبود اونجوری بره بیرون . اینجوری که ما شنیدیم یارو بهش گفته تروریستحالا این تا کجاش درست باشه هنو معلوم نیس؟

ولی اون کله که زیدان رفت تو شیمکش حقش بود.ما هم برای اینکه نژاد پرستی خود را نشان دهیم مشت محکمی به دهان آمریکا می کوبیم و یک صدا فریاد می زنیم:

<انرژی هسته ای حق مسلم ماست>