پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

اگر شما به آدم بزرگ ها بگویید:"من یک خانه ی قشنگ از آجر گلی رنگ دیدم با گلدان های شمعدانی لب پنجره هایش و کبوترهایی روی پشتبامش ..."
 آنها نمی توانند این خانه را در نظر مجسم کنند . باید به آنها بگویید :"من یک خانه ی صد هزار فرانکی دیدم" 
 تا آنها با صدای بلند بگویند:"چه قشنگ!"

(شازده کوچولو)

 آنتوان دو سنت اگزوپری

نظرات 1 + ارسال نظر

دروووووووووووووووووووووووووووود
الهی قربون دل کوچولوت برم من
خوبی عزیزممممممممممممممممممممم؟
چه خبرا؟
دلت برام تنگ نشده ه ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ملیحه کوچولو من تونشتم خونه ای که گفتی تصور کنی ... این یعنی من هنوز بزرگ نشدم ولی نمی دونم چرا همش مامانم بهم میگه تو بزرگ شدی این کار و نکن تو بزرگ شدی اون کار و نکن
یه خواهش: هر وقت میای وبلاگم نظر می زاری علاوه بر اسم خودت اسم وبلاگت رو هم حتما بنویس
پیشاپیش دستت مرسی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد