پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

متاسفیم جمهری اسلامی

الان تو یه وبلاگ راجع به دستگیری بدون توجیه ۱۵ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران خوندم که گویا اصلا مقامات دانشگاه هم نسبت به این قضایا اظهار بی اطلاعی کردن. حالا اینکه اصل مطلب چی بوده خودتون بخونید و نظر بدین

www.jonbeshe-azadi.blogfa.com

فقط می تونم بگم متاسفم جمهوری اسلامی

Daily malmalیا همون Mali express

 

 

بله خوب باز ما تراوشات مخمون ته کشید مجبوریم که چند خط از روزنامه ی زردمون رو نثارتون کنیم با بهترین آرزو ها ...

_ نگران نباشید فقط چند خط نا قابل از ستون حرف مردم انتخاب کردم _

 

از فرمانده ی نیروی انتظامی بپرسید که حریم خصوصی افراد کجاست؟

 :اینکه پرسیدن نداره می خوای من بهت نشون بدم یا خودت اظهار ندامت می کنی؟ بی ادب شوخی شوخی با دم نیروی انتظامی هم شوخی نوچ نوچ .

 

بند گلستان خیلی زیبا و پرآب شده است، اما به علت حصارکشی های انجام شده دسترسی به این سد امکان پذیر نیست.

: عزیز دلمی خوب اگه این حصارو نمی کشیدن که الان علاقه ی شدید آدمیزاد به طبیعت این زیباییی رو به فنا داده بود (مثل خیلی جاهای دیگه چشاتو اون جوری نکن به منم زل نزن دروغ می گم؟)

 

به شهروندان محترم مشهدی توصیه می کنم به منظور هضم غذا گشتی خیابان های پر از چاله بزنند.

: اینو راست می گی خدایی موافقم ولی مواظب باشین در بلع غذا زیاده روی نکرده باشین وگرنه مجبورین به جای لذت بردن از مناظر بدیع قطار شهری به خانه برگردین و درون ماشین خود را سامان دهید.

 

از آقای احمدی نژاد سوال کنید ه چرا پول بیت المال را صرف خرید کت و شلوار برای دزدان دریایی انگلیس می کند؟

: این چه طرز حرف زدنه بی تربیت مگه راجع به دزدان دریایی کارائیب حرف می زنی ؟

 

پ . ن .

دو هفته اقامت در بهترین هتل ایران، کباب مخصوص، پخش تصویر شما در تلویزیون های دنیا، خرید رایگان از هاکوپیان ، بلیط تهران لندن، دیدار با پرزیدنت احمدی نژاد، همراه ده جایزه ، کافیست به آبهای ایران تجاوز کنید. ...

_ البته من هیچ نظری راجع به این sms ندارم فقط تایپش کردم اصلا به من و تو چه ربطی داره مسئولین خودشون بهتر بلتن مسائل کشور رو حل و فصل کنن._

 

این زک اسنایدر به چه جراتی فیلم موهن 300 رو ساخته هان؟

از  ایـن  ور  شب  تـا  پـل  ستـاره               کـی می دونه که کـی خوابه کـی بیداره

یکی دلش می خواد بخنده خورشید               یکی  دلش  می خـواد  بـــارون  ببـاره

یکــی داره پنجــره رو مــی بنـــده               یـکـی   درو   وا   مـی کـنـه   دوبـــاره

خـنــده و شــادی و اشــک و غـــم               تــــوی   دل   هـمــه   پــــا   مـــی ذاره

سهـم مــا اینــه شایـد زیـــاد و کــم               یــک  ســبد  لبـخند  یـــه  لحظـه  غــــم

یکی داره پولاشو رو هم مـی ذاره               یــــکی داره بدهـیــــاشــو مـی شــمـــره

یکی شبا خوابای رنـگی می بـیـنـه               سـرشــو کــه روی بـــالـــش مـــی ذاره

سهــم  ایـــن  یـــکی  کـابــوســـــه               صابــــخونـــه     بـــدهـــی      اجـــاره

فقیر  و  پــولـــدار  هــــر  دلـــــی               واسـه خـــودش هـــزارتـــا غــصه داره

همسفر هستیم بــا هم تو این مسیـر               مثــــل بـــــارون شـــو تـو ایـن کویــــر

بی تو این جاده می رسه به ناکجــا               تکیـــه  گــاهم  بــاش  تــو  ای  خــــــدا

                 ای خــدا  ای خـــــدا       ای خــــــــــدا        ای خـــدا

 

 

 

تعطیلات عید خود را چگونه گذراندید؟

 

خوب هنوز که تموم نشده که بگم چگونه گذراندم ولی تا اینجا که بد نبوده تا ساعت 1 بامداد ته تلویزیون رو بالا میارم بعد تا 12 ظهر به نرگس های قشنگم _همون چشام_ استراحت می دم و بعد یکمی ول می گردم تا نهار بخورم بعدشم باز پای تلویزیونم دیگه البته گاهی این وسط یه کتابی می خونم کمی هم تمرین می کنم البته کارهای دیگه ای هم اگه پیش بیاد انجام می دم مثلا می رم مهمونی یا از این جور چیزا دیگه خلاصه هر جوری باشه سعی می کنم این تعطیلات بگذره دیگه . این فیلم های تلویزیون که اصلا بی خودن بار دراماتیکی ندارن. امشب برنامه ی سینما  86 فیلم باغ های کندلوس رو گذاشت اه اه اه با اون بازیگرای لوسش _ محمد رضا فروتن ، اصلا این پسره یه چیزیش می شه خوبه حالا اینجا جمهوری اسلامیه _ اینو گفتم که بگم موضوع فیلم _البته یه بخش جزییش_ این بود که دختره که سرطان داشت می خواست که دوستش بعد از مرگش با شوهرش ازدواج کنه و اینا . بعد من با خودم فکر کردم دیدم تا حالا هرچی از این فیلم های دهقان فداکاری بوده همش زنه می خواسته بمیره شوهرشو دوس داشته واسش زن گرفته اون وقت تو کتاب فارسی اسم دهقان فداکار ریزعلی خاجویه  ؟؟

حالا از اینا که بگذریم این پسر همسایه ما که داماد شده به میمنت و مبارکی اول فروردین هم مراسم شون بود خیلی انسان عقده ای و ندید بدید می باشد آخه از همون اول فروردین تا امروز تقریبا هر شب خونه مادر خانومش بود خوب شد ما حاضر نشدیم پیشنهادشون رو قبول کنیم _البته خوب مستقیم که پیشنهاد ندادن ولی من می دونم که می خواستن بدن آخه کشته ی مرام و خانومیه من شده بودن راس می گم خودم فهمیدم_ خلاصه که خدا بهمون رحم کرد نمی دونستم اینقدر دختر ندیده اس . ایششش

ولی من آخرشم نفهمیدم این فیلم چه جوری تموم شد شرط می بندم که خود کارگردان هم نفهمیده چه کار کرده؟؟

 

پ.ن.

دلتون بسوزه اینجا داره یه عالمه بارون میاد...

آخرین جک سال 1385

 

 

محمود احمدی نژاد محبوب ترین چهره ی سال

حسین رضا زاده دومین چهره ی محبوب سال

و بالاخره گروه پزشکان و دانشمندان محترمی که واکسن ایدز را کشف کردند.

 

امیدوارم سال 1385 سال خوبی براتون بوده باشه و سال 1386 براتون بهتر تر بشه.