پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

از آن جایی که جناب منگل _ و یا بنا به اظهارات برخی دوستان همان آقای محمد دادخواه_ منو به این بازی دعوت کردن هم اکنون 5 تا از آرزوهای خود را بیان می نمایم.

_ قبلا از تاخیر در اجرای این مهم از ایشان عذر می خواهیم_ .

 

1-     من یه  hammesterمی خوام که طلایی باشه یا قهوی ای با لکه های سفید یا سفید با لکه های قهوه ای _ فقط کا فیه که hammester باشه و تپل_ .

2-     من یه  doughnutمی خوام که یه عالمه شکر روش ریخته باشن.

3-     من دلم می خواد یه مزرعه ذرت  با 5 تا گوسفند یه گاو و 4 تا مرغ داشته باشم.

4-     از همه مهمتر دلم می خواد یه نوازنده ی خوب باشم.

5-     و آخرین چیزی که می خوام اینه که امید وارم آقای منگل و دنیا خانم و آقایeaet  و خانم فرخنده با هم خوشبخت بشن و خداوند همه ی ما مردمان نا خلف را به راه راست منحرف نماید. آمینننننننننن

 

 

حالا طبق رسم من باید 5 نفر رو دعوت کنم تا 5 تا آرزو بگن اما چون متاسفانه تعدادی از دوستان بلاگیه من در دسترس نمی باشند و بعضی هاشون هم قبلا به این مهم فراخوانده شده اند لذا، فعلا از

1-     جناب آقای بابک مرتضوی

2-     سرکار علیه وحید فاتح

   -۳و البته یاسمنگولیه عزیزم

4 - و آقای نیما دینگا لیگا _ که وبلاگشان چندیست برای ما فیلتر همی شده و isp همی باید عوض همی کنیم _ .

 

5- و نفر آخر جناب کرگدنیوس 

 را دعوت میکنم تا 5 تا آرزو بگن...

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک 1386/02/12 ساعت 12:31 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com

درود...
از اوایلش که چیزی نفهمیدم...
آرزوم نمیاد الان...حالا...
۱. با amylynn یه نخ سیگار بکشم.
۲. ۱ V8 داشته باشم ترجیحا پونتیاک یا کروت بدون نگرانی بنزین.
۳. بتونم با تمام وجود تو خونه درامز بزنم.
۴. برای موبایلم قبض نیاد.
۵. ۱ دختر باهام دوست شه.

و از همه مهمتر اینکه عشق صلح آزادی و یگانگی بر جهان حکمفرما شه
شاد و پیروز باشی.

غصه نخور تو هم می رسی بهش :d

منگول 1386/02/12 ساعت 03:30 ب.ظ http://mangulateina.persianblog.com

اول اینکه کی گفته که من اونیم که تو گفتی؟
دوم اینکه حالا گیریم که باشیم چرا حقایق رو فاش میکنی؟
سیم اینکه حالا فاش کردی دیگه واسه چی گیر میدی به دنیا؟میخوای پدرم رو در بیاره؟
چهارم اینکه فکر که نمیکنم مطمئنم که خیلی شکمویی! آخه اینم شد آرزو کردن؟ باب یکم عرفانی باش!

اول که اون گفته
دوم که وقتی قبلا فاش شده دیگه من فاش نکردم که تاکید کردم
سیم به خود دنیا هم می گم چی فکر کردی
چهارم اصلا هم شکمو نیستم فقط دوناتش خوردنی بود
و در آخر همین دونات خودش کلی عرفان داشت نفهمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد