پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

بهاران خجسته باد

سلام دوباره عیدتون مبارک سیزده تون به در چهاردتون به تو

ولی من بیچاره که به بیرون و به تحصیل پول و فعالیت اقتصادی مشغول بودمالانم خیلی خسته و خواب می باشم

می گم دقت کردین امسال از هیچ شبکه ای آهنگ مراسم تحویل سال پخش نشد حتی تو حرم امام رضا هم بمب نترکوندن (هوایی ها نه وسط ملت)یعنی زیر سر چه کسی می تونه باشه

کیه که تازگی ها تغییراتی بس ارزنده در کشور اجرا می کنهشما می دونی؟ بله با شما هستم  بله بله نه پشت سر شما آها بله شما که لباست قرمزه با شکوفه های طلایی رنگ

از کجا خریدی بسیار زیبا می باشد

خوب عزیزای دلم درختان پلو کدوماتون۱۳ درخت گره زدین

اصلا بگو ببینم تعطیلات خود را چگونه گذراندی؟ به نظر من که نوروز امسال اصلا حال و هوای عید رو نداشت ولی خوب من تا حدودی کمبود خوابمو جبران کردمشما چی؟؟ 

نوروزتان پیروز

سلام دوستان گلم

عیده همتون مباررررررررررررررررررک

امیدوارم سال خوبی رو  داشته بوده باشین و داشته باشین سال نو ی خوبی

اینارو عیدی دادم بهتون