پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

جرجی و عمو محمود

 سلام به جرجی و همه دوستان

 

جناب آقای محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب، محفوظ، مغموم(از غم همه ی بشریت –حتی جرج بد-) بالاخره پس از فراغت از سفرهای پر مشغله و جانفرسای درون کشوری و برون کشوری حالا در بلاد کفر و معصیت نزول اجلال فرمودند تا شاید بتوانند _ که صد البته ما می توانیم_ جرجی رو هم به راه راست منحرف کنند.

ما هم برایشان هر افطار و سحر دعا می کنیم بلکه جرج بد که مامانی هم نتونست ادبش کنه رو تربیت کنن.

ولی خوب یه چیزی هست که ... حالا ما عادت داریم به نصایح پدرانه شما ولی جرج و هم ولایتی هاش که نمی تونن ایییییییییییییییین همه نصیحت رو ییهو حضم کنن، رو دل می کنن عمو.

و اما بشنوید از عجایب هفت گانه ایران که عمو محمود تو جلسات سخنرانی و مصاحبه هاش برای مردم بلاد کفر تعریف کرد و انگشت حیرت و صد البته حسرت رو بر دهان آنها خشکانید.

همجنس بازی تو ایران؟؟؟؟! اصلا تو فرهنگ لغت ما تعریف نشده اصلا یعنی چی منظورتون همون کبوتر با کبوتر باز با باز دیگه؟ مگه نه؟! ماهواره نداریم؟! کی می گه؟ ما تو ایران براحتی از ماهواره استفاده می کنیم و دولت هم هیچ مشکلی نداره و اگه همین جوری اتفاقی تو خونه یکی ببینه اصلا نه جریمه می کنن طرف رو نه حتی بعدا هیچ بلایی ... دور از جون... .

دوشیزگان و بانوان ایرانی هر رنگی که دلشون بخواد می تونن بپوشن و اصلا هم الان تو بازار همه ی مانتو ها برای مراسم عزا و به رنگ زشت و مکروه _ مکروه به نقل از اسلام_ سیاه نیست . و اصلا هیچ کسی رو به خاطر مدل مو یا شلوار 95 سانتی یا رنگ لاک قرمز نمی برن ...  و پلیس در اینجا کاملا دوست مردم است و ما اصلا با دیدن یک عدد ماشین پلیس در کنار چهارراه ها - ملقب به امنیت اجتماعی- هیچ گونه هراسی به دل راه نمی دهیم چون حتما گشت نیروی انتظامی ماشین کم آورده مجبوره نیرو هاش رو با این ماشین ها بفرسته تا زودتر بیا یند و مشکلات ترافیکی رو حل کنن خوب گاهی هم تو پیاده رو ها مشکلات ترافیکی پیش می یاد دیگه.

و تازه  خانوم ها و آقایون در ایران کاملا حقوق یکسانی دارند و اصلا ظرفیت دانشگاه ها رو به نفع پسرها-همون کله کدو ها- تغییر نمی دن(سهمیه کارشناسی ارشد امسال برای خانم ها 35% و برای کله کدو ها 65% شد بدون هیچ مقدمه و پیشگفتاری)

حالا جرجی جون بیا تو هم ادب شو اینقدر مردم آمریکا رو اذیت نکن چرا هی جوونا رو می فرستی عراق که بمیرن ؟ چرا هی به کشورهای دیگه حمله می کنی هی به ما تهمت تروریستی می زنی خوب مگه مرض داری ابله.... - برادران و خواهران آمریکایی شرمنده من برای لحظه ای کنترل از کف دادم-

جرجی تو چرا هی از خانوم ها در تبلیغات مستهجن استفاده ابزاری می کنی و آنها را به عنوان یک کالا در توی درون  جامعه معرفی کرده ای.

بیا و پسر خوبی شو به حرف عمو محمود گوش بده که جز سعادت و نیک بختی تورو نمی خواد همونطور که تا حالا ثابت کرده چه در مورد مردم ایران چه متجاوزانی که بدون هیچ قصد قبلی می افتن تو کشور ما و چه تو که هی ما رو محکوم می کنی به هرچی.

در آخر هم بذار بهت بگم که خیالت راحت باشه نگا نکن به گل پسرهای ایرونی کله آناناسی پلاس تو باشگاه بیلیارد و کافی شاپ ومدام در حال بلوتوث بازی کافیه شارژ موبایلشون – ببخشید ایران ولشون-  تموم بشه اونوقت همچی حالتو می گیرن که خودتم نفهمی از کدوم زاویه. البته بستگی داره از کدوم زاویه حالتو بگیرن یا از کدوم زاویه حالت گرفته بشه یا از چه زاویه ای....