پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

unit6

lesson two

I like this

I like that

But i dont like you

 

چوپان دروغگو

واقعا ممنونم از تمامی کسانی که دراین مدت همینطور  comment و sms دادن و  off گذاشتن الان فقط به خاطر همونا اومدم .

تا حالا شده دلتون بخواد مختون رو از تو سرتون دربیارین تا برای چند لحظه نفس بکشین من که خیلی دلم می خواد اگه راهشو بلدین به منم بگین .

 

همین اول بگم که ما و جناب منگول خیلی هم دوستان خوبی استیم و هیچ پدرکشتگی هم نداریم این متن فقط به منظور آگاهیه هرچه بیشتر خواهران  عزیز به نگارش دراومده.

 

دیدین این مردایی رو که اول ازدواج می گن لازم نیست تو کار کنی من باید خرج خونه رو بدم حالا اگه خیلی اصرار داری کار کنی حقوقت باشه پول تو جیبی خودت واسه خودت خرج کن _ پس چی فکر کردین میریزیم تو جیب شما_ البته دو ماه که از ازدواجشون می گذره اصلا یادشون می ره که چه کری ها خونده بودن و اصولا خانوما هم که زود گول می خورن حاضر می شن همون چندر قاز(غاز قاذ غاذ قاض غاض فاظ غاظ) رو هم خرج خونه کنن . من که اگه بعد از صد سال یه روز گول خوردمو خواستم ازدواج کنم عمرا پولمو خرج خونه کنم اصلا مگه خودم مردم یا اینجوریم که نتونم پولامو خودم خرج کنم همون اول هم باید بنویسه که به حقوق من کاری نداره امضا کنه که بعدا نزنه زیرش . فهمیدی فکر نکنی می تونی منو گول بزنی...

اینارو گفتم که بدونین هرچی منگول تو وبلاگش راجع به خواستگاری و اینا نوشته همش یه راهکار دیگه واسه سرکار گذاشتن شما لیدی های محترمه فکر کردین این پسرا صبح تا شب چی کار می کنن همش در حال توطئه چینی  و اینکه چه جوری یکیو بذارن سر کارن وگرنه خواستگاری چه کشکیه ؟ اصلا همه ی مردا نوه نتیجه ی چوپان دروغگو ان زاده شدن واسه مسخره کردن حالا چوپان دروغگو دانشگاه نمی رفت مکتب که می رفت...

پ.ن. آخییییش حالا حالم بهتره