پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

زیبایی ها

    زیبا ترین زیبایی های دنیا

          دست نیافتنی است.

                       طلوع آفتاب

              کوه های مه گرفته

صدای دریا تو ی گوش ماهی

            آسمون ابری تو بهار

            بوی نون گرم تنوری

                      صدای آتیش

    باریدن تگرگ تو ۱۳ فروردین

               پرواز سنجاقک ها

                    آواز جیرجیرک

و صدای سکوت ؛که صدای توست؛

 

 

مکتوب

 

 اگر هنوز زنده ای به خاطر آن است که هنوز به آنجا که باید باشی نرسیده ای

 

 

 

سه شنبه ها با موری

امشب فیلم سه شنبه ها با موری رو گذاشت .کارگردانش رو یادم نمی یاد کی بود . فکر کنم بار سوم که این فیلم رو می زاره

ولی من خیلی دوستش دارم . هر بار می بینمش.

راجع به ترس آدم ها صحبت می کنه:

موری می گه آدم حاضر نیستن عاشق بشن یا زندگی کنن یا دوست داشته باشن یا ...

البته اینارو خیلی های دیگه هم می گن. من که قبول دارم شما چی؟