پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

می خوام بدونم چه فرقی بین محرم امسال با سال های قبل بود که به قول برادران دینی پرشور حال نبود.

یادم میاد که سال های قبل که محرم همزمان با عید نوروز بود حتی از ملودی باستانی نوروز هم خبری نبود .

اما امسال که متاسفانه با ایام ال... دهه ی فجر تداخل پیدا کرد همون ده روز اول هم به زور مراسم و آیین خاصش برگذار شد .

اینو می خوام بگم که ما نفهمیدیم بالاخره امام حسین مهمتره یا انقلاب باشکوه و فرحبخش خودمون . البته خودم جایگاه هرکدوم رو می دونم ولی می خوام بدونم پس چرا سال های قبل که مراسم آیینی نوروز را به حرمت امام حسین برگذار نکردیم ، امسال حرمت شکنی کردیم؟

پ.ن.۱

آخرش هیشکی نیومد date ما بشه طفلکی من 

پ.ن.۲

ما کشف کردیم که بعضی ها غیابا چرندیات ما را مطالعه می کنند خوب نترس کامنت بده بابا

نظرات 3 + ارسال نظر
منگول 1385/11/29 ساعت 01:05 ب.ظ http://mangulateina.persianblog.com

سلام...
اولاْ که من وظیفه سنگین date بودن رو پذیرفته بودم. خودت راضی نشدی...
بعدشم من آپم بیا ببین... به آگهی بازرکانی هم توجه کن.

ما غلطتتتتتتتتت می کنیم اگه نپذیرفته باشیم

منگول 1385/12/01 ساعت 06:26 ب.ظ http://mangulateina.persianblog.com

حالا بیا ثابت کن که تو هزارمین بودیم... بعدشم موضوع بده!
راستی حالا که ما date شدیم باید چیکار کنیم؟

ثابت می کنیم

بابک 1385/12/02 ساعت 02:41 ق.ظ http://universe-love,persianblog.com

درود...
من نوروز رو بر پا می کردم!حیف که وبلاگ سیاسی نیست!
من پابه date بودم!پیدا نکردی کسی رو برام!
آره بابا ولشون کن!
شاد و پیروز باشی

جونسک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد