پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

من یه عالمه حرف دارم که بگم ولی هیچی نمی گم یعنی به تو نمی گم . اصلا به تو چه. کی از تو نظر خواست؟

...................................................................................................................................................................................                                                ...........................................................                                             .........................

مرده شور ریخته شو ببرن عوضی به تو میگن انسان؟ خجالت نمی کشی خودتو قاطی نسل بشر کردی؟

مایه ی فساد، مایه ی بدبختی آرزو می کنم بدترین عذاب ها تو این ، نه تو این دنیا واسه تو کمه، تو اون دنیا سرت بیاد. آرزو می کنم بدبخت ترین ، مفلوک ترین، بیچاره ترین ، مفلس ترین و ............. تا ترین دیگه از این بدتر سرت بیاد

آشغال...   .

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک 1385/11/04 ساعت 02:38 ق.ظ http://universe-love.persianblog.com

درود...
کیییییییییی؟ چیییییییییییی؟ خوبییییییییی؟
عزیزم آبی ها مال صبح بودا...بگو کیه چاقوییش کنم.

اره لطفا چاقوییش کن منم ساتولمو میارم

وای اگر ملیحه حکم جهادم دهد
ملیحه جون یه کم لطافت
آخر این همه خشانت برای چه؟
خداییش روحمان رفت به عالم بالا
حالا کی هست؟
اسمش و بده خونش و بریزم:D

سرکته نمی شه بگم

کیه؟!..هان؟!....نا مفهومه ها!

چه عجب این طرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد