پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

پوچستان

هیچ توضیحی ندارم

دستاتو به ما نشون بده ...

 

کی می گه آدما رو می شه با نگا کردن تو چشاشون شناخت ؟ امروز من خودم فهمیدم که از رو دستاشون راحت تر می شه اونارو شناخت، من به دو تا دست ظریف نگا کردم که خیلی هارو مست و اغوا کرده بود.

به دو تا دست کثیف نگا کردم که، هیچوقت با نگا کردن به چشماش نمی تونی از درون به لجن کشیده اش خبردار بشی، من به دو تا دست قوی نگا کردم که بازم با نگا کردن به چشماش نمی تونستی مهربونیه پشت غول اقتدارشو ببینی، ولی به دو تا دست زرد و خسته هم نگا کردم که، غم و تنهایی رو می شد از چشم های مبهوطش فهمید. من همیشه به دو تا دست نگا می کنم که هم قویه، هم صبور و هم مهربون. تو تا دست رو یادمه که شاید خیلی ظریف نبودن ولی پر ازمحبت بودن ، من هنوزم اونارو یادمه.

و ... دوتا دست رو همیشه نگا می کنم که عاشق هنراند ولی گاهی منو می ترسونن.

نظرات 1 + ارسال نظر

پیام یاسمنگولی پس از انتخابات :
" بسیار مسّرت زده شده ایم
که خدمتتان چیزی را عرض بنماییم
ما هم اکنون به عنوان یکه تاز
شورای شهر یاسمنگول آباد مرکزی
از راه دور روی ماه همه را بوسیده
و بر شما سلام و تهنیت می فرستیم .
ملت غیور یاسمنگول آباد مرکزی
از اینکه با رأی خود به ما و مکتب یاسمنگولیزم
سر نوشت یاسمنگول آباد رابه سوی تکنولوجی! رقم زدید
احساس غرورو شعف و بزرگواری می نماییم.... "

درووووووووووووووووود
شب یلدای شما خوش
ببخشید شما پیشی فراری منو ندیدی؟
وقتت انتخابات تموم شده
اما شما لطف داشتید

بر شما تبریک و تهنیت این مقام شایسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد